ważne: Większość wyników to biznesy online stworzone od ZERA.
Bez listy mailowej, bez marki osobistej, bez doświadczenia w kursach.
Posłuchaj opinii video moich klientów
Ponad 5 milionów sprzedaży w 2 lata
Zwiększenie sprzedaży kursów i automatyzacja procesów
Wystarczy spojrzeć na wykresy, aby dostrzec powtarzalność sprzedaży.
Nie są to okienka sprzedażowe.
Większość osób z którymi współpracuję nie posiada dużych (lub jakichkolwiek) baz mailowych, marki osobistej, czy doświadczenia, które wymagane są przy sprzedaży okienkowej.
Stąd potrzebowałem stworzyć model sprzedaży, który:
- Generuje zyski szybko,
- Nie naraża klienta na utratę dużego kapitału "na start",
- Jest powtarzalny i skuteczny,
- co najważniejsze: po pierwszym miesiącu nie wymaga zaangażowania czasowego.
Aby sprzedawać musisz wiedzieć jedno - same reklamy nie wystarczą.
Współpraca to znacznie więcej, niż ustawienie reklam w managerze.
W ramach współpracy otrzymujesz:
- Wszystkie strony lądowania, które będą potrzebne podczas kampanii,
- Kampanię reklamową, która przyprowadzi klientów,
- Wsparcie na każdym etapie współpracy,
- Audyt obecnych działań i przygotowanie strategii podbicia rynku,
- Automatyzacje e-mail marketingowe,
- Gotowe szablony prezentacji webinarowych, które mają piekielną skuteczność (wyniki skuteczności widziałeś na wykresach)
- Gotowe schematy i przykłady (np. pod reklamę video).
- wiele więcej.
Podsumowując:
Otrzymujesz kompleksową obsługę, podczas której jedyne na czym się musisz skupić - to przygotowanie materiałów pod proces sprzedaży.
Większość moich klientów nie ma doświadczenia, bazy mailowej, społeczności. Mimo to, zrealizowaliśmy kilka milionów sprzedaży.
dla jednej organizacji w 12 miesięcy
Nie tworzę tylko reklam dla klientów, sam testuje własne strategie na swoim budżecie reklamowym.
Wypełnij krótki formularz i zapisz się na konsultację, której celem będzie zweryfikowanie czy jestem w stanie Ci pomóc.
Ilość miejsc jest mocno ograniczona - nie jestem w stanie się sklonować i przyjąć więcej klientów.
ważne: zastrzegam sobie prawo do współpracy z wybranymi osobami.
Jeśli uznam, że nie jestem w stanie Ci pomóc, Twoja tematyka będzie konkurencją dla moich obecnych klientów, lub zwyczajnie uznam, że nie chcę się podjąć współpracy - powiem o tym otwarcie.
Czy każdy klient zarabia od razy dziesiątki tysięcy?
Nie. Wiele osób ma produkt, którego ludzie nie potrzebują i sprzedaż takich kursów jest ciężka. Bądźmy szczerzy - sprzedaż śniegu eskimosom nie ma sensu.
Czy po rozmowie muszę podjąć wspópłracę?
Nie, rozmowa nie jest zobowiązująca. Jej celem jest sprawdzić, czy jestem w stanie Ci pomóc.
Ile kosztuje współpraca?
Na to pytanie odpowiadam tylko podczas rozmowy telefonicznej, bo wynagrodzenie jest zależne od zaangażowania czasowego w projekt.
Czy jesteś w stanie zagwarantować wyniki?
Nie. Nigdy nie obiecuję gruszek na wierzbie. Jeśli wyniki i opinie klientów nie są dla Ciebie wystarczającym dowodem mojej skuteczności - prawdopodobnie ta współpraca nie jest dla Ciebie.